Sunday, February 14, 2010

14 feb wishes

(credit to Hazwan)


1. Happy Chinese New Year to all my chinese friends, especially my housemates Grace and Yong Xian. Wishing you the prosperous and successful year to come.

2. Tahniah kepada kawan-kawan sekolah saya, dua orang Abd Rahman yang telah selamat mendirikan rumah tangga dengan pasangan masing-masing. Saya doakan kebahagian kalian walaupun tak dapat memenuhi undangannya. Jadi, Abd Rahman Hamzah dengan Siti Naquia dan Abdul Rahman Harmin dengan Karimah, semoga kalian bahagia di dunia dan akhirat, Insya Allah...

3. Untuk semua kawan-kawan yang menghadiri kedua-dua kenduri di Bangi atau Parit Buntar (rujuk gambar di atas), seronoknya tengok gambar korang. Jangan lupa plan mega reunion Batch !7 tahun ini grand-grand tau. Dengar kata ada yang memanjangkan percutian sampai ke Pulau Pangkor, jangan nakal-nakal di sana. Huhu.

4. Untuk saudari Faizah, my groupmate yang best. Selamat hari lahir ke 25! Semoga panjang umur, murah rezeki dan berjaya selalu.

5. To my much beloved housemates San dan Yus, welcome home buddies. Time to work hard and enjoy the rest of our time together!

6. Seluruh famili saya berkumpul di rumah kami di Senawang!!! AHHHH, sungguh cemburu dengar cerita adik-adikku yang berseronok kena buli dengan abah, haha! Bila pula agaknya saya nak join diorang ni? Waaaa... rindu semua oranggg~~~

9 comments:

  1. huhuh...skali lagi gmbr diri ini tiada di dalam blog mu..hahahah

    ReplyDelete
  2. byk2 sabo long.. jgn cemburu sgt, sket2 dah memadai.. ehe ^_^

    bak kata mal, kawal emosi!

    ReplyDelete
  3. apa pun time ni terjumpa kawan yg dh 7 tahun xjmpa...rugi jie xdpt join...xpe..lain kali akan menyusul

    ReplyDelete
  4. ohh mira, pandai suruh orang jgn cemburu... dia kat rumah bolehla cakap macam tu. along pun nak join korang jgk, tmbh lg sorg buli ko. hehe..sungguh seronok!

    ReplyDelete
  5. wan kulim: siapa agaknya wan kulim ni? wan sabariah? redzuan mansor? redzuan haris? hazwan? sy teka hazwan kot. tq 4 the photo ye kalau anda en hazwan.

    ReplyDelete
  6. ehe, mestilah angah pandai.. kata cikgu..lalala~

    ReplyDelete
  7. wan kulim adalah Hazwan bin Md. Hussain

    ReplyDelete

says