Thursday, December 31, 2009

terima kasih tuhan

Tahun 2009.
Menoleh ke belakang menyorot semula perjalanan saya sepanjang tahun 2009 saya tersenyum.
Senyum bukan bagi pihak saya saja malah juga orang-orang yang saya kasihi.
Emak senyum, mendung makin jauh.
Abah pun senyum, semuanya makin baik.
Adik-adik juga masing-masing ada yang mereka capai.

Manis.
Tahun ini tahun yang manis.
Azam saya tidak semua tercapai, tapi saya tetap sangat gembira. Ada juga sedikit pahit-masin-masam terpalit di sana-sini. Tapi siapa peduli? Saya cuma mahu bergembira dengan kemanisan hari ini.

Alhamdulillah, syukur yang tidak terhingga kepada Tuhan yang Maha Pemurah. Kasih sayangNya pada kami tahun ini dizahirkan dengan nikmat yang melimpah. Semoga kami semakin bersyukur kepadaMu.

Agak sayu mengakhiri 2009.
Hukum alam patuh pada sunnatullah, masa tetap berlalu walaupun kita tidak mahu. Saya akan hadapi tahun 2010 dengan hati berani. Insya Allah...

5 comments:

  1. ya, kita hadapi dengan berani, iAllah =)

    p/s: i love your new theme. stylo + sweet

    ReplyDelete
  2. belum selesai ni sarah..masih perlu dikerjakan lagi..hehe..

    ReplyDelete
  3. perlu tmbh lg ke?stdy dah mule lom nie?knl kan org yg mengomen nie?xknl tarik idung..

    ReplyDelete
  4. ok..it's done now..i'm going back to studying..
    sarah, now i think it is less stylo, less sweet..but let it be.

    ReplyDelete
  5. hehehe..dah cun la..
    p/s:sape anonymous tu?ehehe

    ReplyDelete

says